Ulla Lindqvist



Undervisar i :
Serverings ämnen såsom : Servering, Ansvarsfull Alkoholhantering, Arbetsmiljö, Barteknik, mm.
Har jobbat på Östra gymnasiet sedan: Hösten 1999, dessförinnan så vikarierade jag lite när det behövdes.
Tog min lärarexamen år:1990
År inom branschen (+bransch)/jobbade tidigare som: Restaurangbranschen 38 år varav de två första åren som extra jobb. Har jobbat med allt från frukostbiträde till restaurangchef, samt drivit egen cateringfirma ett par år tillsammans med en kompis.
Mina intressen är: Naturen, svampplockning, trädgård, matlagning, drejning, sudoku, hundar.
Min favorit mat: Sushi, fisk, italiensk och spansk mat(svårt att välja det finns så mycket gott)
Min familj: Gift sedan 1984 två barn 22 och 18 år, två hundar 12 och 7 år (Flatcoated retriever)
Kort om mig själv: Tycker att jag har världens bästa jobb, är morgontrött, gillar ordning och reda, tycker om att träna, och tycker det är skönt att bara få ”vara”.
Nås lättast på: Mail: [email protected] tel: 16 55 20

 Av: Fredrik Norlén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0