Malin Linderstedt



Undervisar i / jobbar som/med:
Vaktmästare
Har jobbat på Fridhemsgymnasiet Umeå sedan: 2000
jobbade tidigare som: Min egentliga utbildning är som barnskötare på förskola/fritids men den kan komma
väl till pass även här ibland :)
Mina intressen är: Fritiden spenderas gärna i stugan med bad fiske & båtliv.
Min favorit mat: Gillar allt grillat där allt med fisk är godast!
Min familj: Bor på västerslätt med min sambo Mats och våra två tonårskillar Fredrik 18år & Markus 16år samt katten Heaton 9år
Kort om mig själv:
Nås lättast på: Mail: [email protected] tel: 16 29 11, Vill man nå mig så fungerar mailen alldeles utmärkt, här på Östra återfinns jag oftast i F-husets källare,där tvätten, elever & butiken fyller mycket av min dag. Jag finns här alla dagar mellan 07.00-15.30


Av: Fredrik Norlén
Trackback
RSS 2.0