Fredrik Norlén



Undervisar i: 
köksämnen - praktiska och teoretiska restaurangkurser, gymnasiearbete och APL
Har jobbat på Fridhemsgymnasiet Umeå sedan: 2006
Tog min lärarexamen år: 2010
År inom branschen (+bransch)/jobbade tidigare som: 15 år som yrkesverksam kock innan jobb på Fridhemsgymnasiet och universitetsstudier.
Mina intressen är: Kost och motion
Min favorit mat: Palt
Min familj: Sambo 2+1 barn (pojkar) radhus på Böleäng
Kort om mig själv: Gillar att umgås med min familj och vänner. Fixa med huset, träna och laga mat.
Nås lättast på: Mail: [email protected] tel: 16 55 20


Av: Fredrik Norlén

 

 

Sök ord: RESTAURANG- OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET, FRIDHEMSGYMNASIET, RESTAURANGSKOLA, RESTAURANG, UMEÅS RESTAURANGSKOLA, BÄSTA SKOLAN I UMEÅ, KOCK, BLI KOCK, RESTAURANG OCH LIVSMEDEL, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSKOLA, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET UMEÅ, SERITÖR, BLI SERVITÖR, SERVITRIS, BLI SERVITRIS, BAGARE, BLI BAGARE, KONDITOR, BLI KONDITOR, BARTENDER, BLI BARTENDER, RESTAURANGSKOLA UMEÅ, RESTAURANGSKOLA I UMEÅ, RESTAURANG SKOLA, UMEÅ, SKOLA, GYMNASIE, GYMNASIET UMEÅ, HOTELL OCH RESTAURANGSKOLAN, HOTELL OCH RESTAURANG, RESTAURANG OCH HOTELLSKOLAN,  RESTAURANG ÖSTRA, ÖSTRA GYMNASIET, restaurang- och livsmedelsprogrammet, Fridhemsgymnasiet, Restaurang Östra

Trackback
RSS 2.0