Nu är vi igång igen

Det känns som det var länge sedan jag var i köket. Men nu är vi tillbaka RL2K är inne i köket och lagar mat. Detta är första lektionerna efter att eleverna gjort sitt inritningsval och jag känner mig upprymd och glad för vi har starta väldigt bra. Tyvärr blev det inte så många matbilder utan mest på "detta eviga städande" men det kommer nästa vecka lovar jag.

Viktor och olver gör höghöjdsstädning
 
Linn-Sofi Rengör hyllor och sorterar
 
Jenny och Sofia fixar i disken
 
Jenny och Sofia
 
Isidor kokar ris
 
Emanuel(HRB) rengör gasolspisen tillsammans med Michael
 
Viktor ser lite "skum" ut eller Viktor lägger ut lite skum?
 
 

Av: Fredrik Norlén

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0