Noma - världens bästa restaurang


Kocken och ägaren Rene Redzepi

Idag började en programserie på svt som heter Niklas mat. Jag kanske inte är en stor fan av just Niklas men när han skulle besöka Noma finns det inget annat val än att titta. Som jag misstänkte var det ett intresant och spännade program och Niklas växte lite i mina ögon. Jag skulle därför vilja rekomendera er att se detta avsnitt.

För att se programmet klicka HÄR!

Håll till godo

Av: Fredrik Norlén



 


Sök ord: RESTAURANG- OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET, ÖSTRA GYMNASIET, RESTAURANGSKOLA, RESTAURANG, UMEÅS RESTAURANGSKOLA, BÄSTA SKOLAN I UMEÅ, KOCK, BLI KOCK, RESTAURANG OCH LIVSMEDEL, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSKOLA, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET UMEÅ, SERITÖR, BLI SERVITÖR, SERVITRIS, BLI SERVITRIS, BAGARE, BLI BAGARE, KONDITOR, BLI KONDITOR, BARTENDER, BLI BARTENDER, RESTAURANGSKOLA UMEÅ, RESTAURANGSKOLA I UMEÅ, RESTAURANG SKOLA, UMEÅ, SKOLA, GYMNASIE, GYMNASIET UMEÅ, HOTELL OCH RESTAURANGSKOLAN, HOTELL OCH RESTAURANG, RESTAURANG OCH HOTELLSKOLAN, restaurang- och livsmedelsprogrammet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0