11 dagar kvar!



"Med 11 dagar kvar börja oron sprida sig i kroppen över hur undertränad jag är för att möte de 4 andra i en final.
Ska iaf ge in min inköpslista till Martin idag och förhoppningsvis få träna imorr noch på onsdag med några av stockholms främsta kockar! 11 dagar....känns som att jag står med tårna över klippkanten, bara synd att repet inte blivit inspekterat innan jag är på väg att hoppa! Blir till att nöta sönder receptet dag och natt nu i 11 dagar!
Skulle betyda oerhört mycket om så många som möjligt tog sig till grythyttan 13:e maj och hejjar på mig i finalen av Hottest chef 2011. Dags för en kvällsservice på Pontus igen med förhoppningar på en spännande och krävande service drar jag nu iväg.
PEACE!"

Källa: http://dannesvardag.blogg.se/









Sök ord: ÖSTRA GYMNASIET, RESTAURANGSKOLA, RESTAURANG, UMEÅS RESTAURANGSKOLA, BÄSTA SKOLAN I UMEÅ, KOCK, BLI KOCK, SERITÖR, BLI SERVITÖR, SERVITRIS, BLI SERVITRIS, BAGARE, BLI BAGARE, KONDITOR, BLI KONDITOR, BARTENDER, BLI BARTENDER, RESTAURANGSKOLA UMEÅ, RESTAURANGSKOLA I UMEÅ, RESTAURANG SKOLA, UMEÅ, SKOLA, GYMNASIE, GYMNASIET UMEÅ, HOTELL OCH RESTAURANGSKOLAN, HOTELL OCH RESTAURANG, RESTAURANG OCH HOTELLSKOLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0