Tack och hej!

Så nu har jag slutat efter 8 år som lärare på Hotell och restaurangprogrammet i Umeå.
Tack vare mina kolleger och elever så har jag trivts otroligt bra, jag har verkligen älskat mitt jobb men nu är det dags att gå vidare på nya äventyr.
Till er som går i årskurs ett och två, kämpa hårt de sista åren det kommer ni ha igen i framtiden och ni vet att ni är duktiga.
Till er i årskurs tre, lycka till på eran praktik och visa dem hur duktiga och trevliga ni är, jag lovar att komma och hälsa på när ni tar studenten.
Jag kommer att sakna er alla så väldigt mycket, ni har verkligen förgyllt mina dagar på mitt arbete med alla skratt och glädjen ni gett en är underbart. Det är en förmån att  vara med er och se hur ni mognar såväl som individer och i er proffession, se utvecklingen från dag ett i köken till när man ser hur proffsiga ni blivit i årskurs tre.
Ni får gärna ringa, maila om ni behöver råd och tips i framtiden.
Till er kolleger så kommer jag sakna er på alla plan framför allt alla skratten nere i källaren.
Håll uppe ångan och kämpa på, ni är viktiga för ungdomarna och hoppas ni förstår hur mycket ni betyder för dem.

Jag hoppas att ni (elever och kolleger) kommer på besök på mitt nya jobb och berättar om hur ni har det.



Jag kommer att sakna er /Jimmie

Källa: http://varldensbastamatblogg.blogg.se/2011/april/tack-och-hej.html


Av: Fredrik Norlén


Kommentarer
Postat av: Danne L

Jag tror jag talar för alla som lärt känna dig när jag säger att, Vi kommer alla att sakna din danska i köket och regeln som bygger upp all matlagning: Grädde, Smör och Alkohol! Tack för allt och lycka till

2011-04-10 @ 11:04:18
URL: http://dannesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0