9 dagar!!!!

Idag har vart en otroligt rolig, stressig (gillar ju de :P) och upplysande dag.
Dagen börja med packa mat till take-away (mindre kul kanske :P) men fortsatte sedan med besök från sveriges mästerkock Louise som var och åt mat som otroligt nog kände igen mig :D trevlig trevlig!
Efter service var klar för min del skulle jag träna tävling.....SAKNAS JU MASSA SAKER! Så tog en rask prommis ner till NK och köpte bland annat tabasco chipotle och fänkål....tänk på den ni :P.
När jag kommer tillbaka står ett välbekant huvud vid köket och väntar på mig, min kära granne Anna-Karin som besöker då hon är på konferans här nere. Fortsatte sedan med träningen som enligt mig gick väldigt bra och var givande, och med dessa skitmaskiner och strul som uppstog så var ja klar efter ca 2 timmar vilket jag är helnöjd med. Stort tack till Leo som under middagsservice hinner ta sig tid att smaka och ge tips på min rätt, och jag mår mycket bättre nu efter jag har tränat. Nu blir det upplagning på fredag för Andreas Hedlund & co. :D
Slutligen så ska ja säga välkommen till Kennie Lannér som ska börja jobba på Pontus imorrn, lycka till det kommer bli kalas!
Dagens citat: Sätt ditt namn på och skriv: Den som rör blir könsstympad! - Anonym :P
PEACE!


Källa: http://dannesvardag.blogg.se/


Av: Fredrik Norlén














Sök ord: ÖSTRA GYMNASIET, RESTAURANGSKOLA, RESTAURANG, UMEÅS RESTAURANGSKOLA, BÄSTA SKOLAN I UMEÅ, KOCK, BLI KOCK, SERITÖR, BLI SERVITÖR, SERVITRIS, BLI SERVITRIS, BAGARE, BLI BAGARE, KONDITOR, BLI KONDITOR, BARTENDER, BLI BARTENDER, RESTAURANGSKOLA UMEÅ, RESTAURANGSKOLA I UMEÅ, RESTAURANG SKOLA, UMEÅ, SKOLA, GYMNASIE, GYMNASIET UMEÅ, HOTELL OCH RESTAURANGSKOLAN, HOTELL OCH RESTAURANG, RESTAURANG OCH HOTELLSKOLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0