Carina Claesson Söderström

 

Undervisar i: Rektor för RL-programmet samt Gymnasiesärskolan och vård och omsorgsprogrammet
Har jobbat på Fridhemsgymnasiet Umeå sedan: 2012
Tog min lärarexamen år: 1980
Jobbade tidigare som:
Rektor i Sävar kommundel men även inom vården
Mina intressen är: Motionera, biofilm, böcker, vinprovning, vänner, barn och resor
Min favorit mat: Torskrygg med pastramiskinka spenat och rödvinsås
Min familj: 2 vuxna barn
Kort om mig själv: Uppvuxen i Södermanland på en bordgård mellan Nyköping och Katrineholm. Positiv, ambitiös gillar att jobba med människor.
Mål med mitt nuvarade jobb: Bli Sveriges bästa restaurangskola.
Nås lättast på: Mail: [email protected] tel: 090 16 29 06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0