Restaurang- och livsmedelsprogrammet i Umeå, RL 1 a

I går började eleverna i RL 1a hos mig i köket. Det kommer att bli mycket intressant att se hur det går för denna klass. Gårdagen gick jätte bra och vi han det vi skulle och alla elever utom en var på plats (hon som var borta har opererat knät). Vi gjorde majonnäs och utav majonnäsen gjorde vi Rhode Islandsås. Lite bilder:


Elina


Frida, Sara, skäggiga mannen och med ryggen mot tror jag att det är Sofia och Angelica?


Casper och Nina


Linda, Cajsa och Sofia


Av: Fredrik Norlén

Kommentarer
Postat av: Felix Wedman

Är inte skolan tänk för att lära ut grunderna?? Dijonsenap har jag då lärt mig att grunden är i en majonnäs :P

2012-01-18 @ 19:24:12
URL: http://felixfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0