Hr 2 Restaurang/servering

Jag hoppas alltid att fler än jag skall blogga för att det är alltid roligt om det kommer tankar och inlägg från fler personer än mig. Hur som helst jag har gått förbi köket och restaurangen och fotat lite från dagen aktivitet. Idag serverar eleverna mat till dem själva en slags övningsomgång innan betalande gäster kommer på de resterande serveringstillfällena. Det är våran nya restaurang lärare Olle som undervisar kökseleverna och vår serveringslärare Ulla som övervakar restaurangen.


Jimmy steker schnitzel


Caroline och Saire vill inte vara med på bild


Mette är fokuserad på sin arbetsuppgift


Olle instruerar Sandra, Sofia och Simon


Serverings eleverna har full koll på uppdukningen inför lunchen


Av: Fredrik Norlén








Sök ord: RESTAURANG- OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET, ÖSTRA GYMNASIET, RESTAURANGSKOLA, RESTAURANG, UMEÅS RESTAURANGSKOLA, BÄSTA SKOLAN I UMEÅ, KOCK, BLI KOCK, RESTAURANG OCH LIVSMEDEL, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSKOLA, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET, RESTAURANG OCH LIVSMEDELSPROGRAMMET UMEÅ, SERITÖR, BLI SERVITÖR, SERVITRIS, BLI SERVITRIS, BAGARE, BLI BAGARE, KONDITOR, BLI KONDITOR, BARTENDER, BLI BARTENDER, RESTAURANGSKOLA UMEÅ, RESTAURANGSKOLA I UMEÅ, RESTAURANG SKOLA, UMEÅ, SKOLA, GYMNASIE, GYMNASIET UMEÅ, HOTELL OCH RESTAURANGSKOLAN, HOTELL OCH RESTAURANG, RESTAURANG OCH HOTELLSKOLAN, restaurang- och livsmedelsprogrammet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0