Noma på kokpunkten


Chef René Redzepi


Igår kväll såg jag en dokumetär som gick på SVT24 kl 22.00-23.00 som hette "Noma på kokpunkten" jag blev så till mig att jag inte kunde sova efter detta. Jag undrar om någon vet om det går att få tag på denna dokumentär på något sätt? Jag skulle så gärna vilja visa alla elever som inte såg den. Det är en Dansk dokumentär från 2008! Om ni vet något sät eller någon som spelade in detta program skriv en kommentar på detta inlägg är ni snäll.

 
MVH Fredrik Norlén









Sök ord: ÖSTRA GYMNASIET, RESTAURANGSKOLA, RESTAURANG, UMEÅS RESTAURANGSKOLA, BÄSTA SKOLAN I UMEÅ, KOCK, BLI KOCK, SERITÖR, BLI SERVITÖR, SERVITRIS, BLI SERVITRIS, BAGARE, BLI BAGARE, KONDITOR, BLI KONDITOR, BARTENDER, BLI BARTENDER, RESTAURANGSKOLA UMEÅ, RESTAURANGSKOLA I UMEÅ, RESTAURANG SKOLA, UMEÅ, SKOLA, GYMNASIE, GYMNASIET UMEÅ, HOTELL OCH RESTAURANGSKOLAN, HOTELL OCH RESTAURANG, RESTAURANG OCH HOTELLSKOLAN

Kommentarer
Postat av: marcus

Såg den oxå och tyckte oxå den var fantastisk.

Kontakta Danmarks radio. De står ju som producent för den. Finns alldeles säkert att få tag på bara man vet vem som gjorde den.

Eller sök filmskaparnas namn på Imdb.com

Hoppas du får tag på den.

/Marcus

2011-05-21 @ 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0