endast 1 vecka kvar till d-day!!!

Med en vecka kvar till finalen i Tabascos hottest chef 2011 så börjar nerverna att slå in.
Har idag tränat på rätten och det gick sådär med lite tidstapp och småmissar på de olika delmomenten.
Men men, inget som inte går att fixa på en vecka. Ska nu till måndagen träna som tusan på det viktigaste momentet för att sätta det klockrent.
Dagen började som sagt med att fixa ihop mina saker till träning då en virrig tant från vf ringer brytandes på findska så ja knapp förstod va hon sa och tog en del av min dyrbara tid :P Sen blev det träning och blev helt tom i huvet efter de 1 ½ timmarna (fattar inte hur årets kockarna orkar). Efter träningen kom budbilarna med tonlass av varor som så klart praktikanterna åker på och just då är hissen trasig så vi få bära allt för hand, och mitt i allt ihop så ringer vk så klart och tar ännu mer tid av mig....suck!
Inte lätt att va het :P
Efter ett 13 timmars pass senare med en hektisk service då alla komma samtidigt och en trött resa till uppsala så ligger jag nu här än en gång med en pirog i magen på madrassen och ska sluta mina ögon.
PEACE!

Källa: http://dannesvardag.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0