8 dagar kvar....

Ännu en produktiv dag på Pontus med gänget och Kennie som kom idag.
Jadu, va kan man säga om dagen? Jobba som en tok och ätit endast en macka, så de blev en cheese på väg hem :D
Var dock tvungen att nu gå tillbaka till Pontus för att lämna inköpslista till upplagning imorrn inför Andreas Hedlund & Co. TAGGA! sovmorgon till hela halv 11 då ja ska börja plocka ihop mina saker för att sedan börja halv 12 och sedan vara klar 1. D-dagen närmar sig med stormsteg, efter igår kändes allt great med rätten men nu är ja lite nervös över vad Andreas ska tycka om den.....det skiter jag i nu, jag är stolt över det jag skapar så länge jag är nöjd med det!
PEACE!

Av: Daniel L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0