4 freaking dagar!

Med 4 dagar kvar är jag oroväckande lugn över äventyret i Grythyttan på fredag....
Har iaf försökt träna lite idag men ska köra mer imorrn och hoppas på att Andreas är där och hjälper lite.
Dagen börja iaf med att jag knalla ner till NK för att snacka med en kockpolare från förra praktiken (Putte) som just nu är köksmästare över Bobergs i NK-huset och trycker sjukligt mycket mat varje dag. Iaf så hade hansjukt mycket att göra så han visade en snabb rundvandring i köket de har (OTROLIGT STORT) och sa sedan att de behöver mig och att jag alltid är välkommen dit och jobba för honom eftersom han vet hur jag är i köket. Så nu är det i första hand att provjobba på Ulvön när ja kommer hem och om det skiter sig har jag alltid Bobergs som backup....
Örnsköldsvikare eller 08:a :P
Dagen förövrigt har varit väldigt händelselös med lite gäster och en snabb hemgång vilket var skönt eftersom jag jobbar dag imorrn...tagga! :D
PEACE!

Källa: http://dannesvardag.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0