Toast Skagen mm

Igår fortsatte det hårda men roliga arbetet i köket. Eleverna är jätte duktiga och som Ulla sa "ni lagar en tre rätters lunch till 4 personer varje dag". Det är ganska imponerande med tanke på att eleverna "bara" går i årskurs 1. Jag måste erkänna att i bland hinner jag inte fotografera så mycket som jag skulle önska men ni får hålla till godo med det bilder som jag tar.


Skira ägg...


Vispa äggulan och senap, vinäger, salt, peppar och tillsätt olja i en tunn stråle..


Sim sala bim: majonnäs =)


ALLA elever kan skala räkor


I går var det Lucia som hade namnsdag och detta firade vi med glögg och pepparkakor


Toast Skagen


Hårt slit vid spis


Fokus


Samarbete


Av: Fredrik Norlén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0